A felhasználó élmény javítása érdekében, oldalunkon ”Sütiket” helyeztünk el. Az oldal használatával ezek automatikusan elfogadásra kerülnek. Kattints az X -re a sáv bezárásához.

Garanciális és vásárlási feltételek!

   

A Vásárlás menete és vásárlási feltételek

 

 

A TRENDKERT Web-áruháza segítségével ezentúl egyenesen az otthonába szállítjuk az Ön által kiválasztott dísznövényeinket, ajándéktárgyainkat, ill. dekorációs termékeinket. Dőljön hátra, tekintse meg minőségi termékeinket és válogasson kedvére. Az alábbi tájékoztató virtuálisan "végigvezeti" Önt az interneten történő rendelés folyamatán. A problémamentes vásárlás érdekében, kérünk, hogy figyelmesen olvassa el a következő tájékoztatót!  

 

A vásárlás feltételei / Üzletszabályzat.


Mindazon 18. életévét betöltött magyar és az Európai Unió tagállamain belüli személy megrendelése leadásával a távollévők közötti szerződés jön létre Ön és a TrendKert.hu weboldal mint üzemeltető között. A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet értelmében. A TrendKert.hu kijelenti, hogy az így megkötött szerződések magyar nyelven történnek, nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket.

Eladó:

Green Paw Group Kft. (A TrendKert.hu Web-shop a Green Paw Group tagja!) 2711 Tápiószentmárton, Korona u. 5.

Adóigazgatási szám: 25279797-2-13

Közösségi adószám: HU25279797

Cégjegyzékszám: 13-09-175317

Telefonszám: 06 70 571 16 88

A szerződés tárgya:

A termékek adatlapján megjelenített képek színárnyalatai kismértékben eltérhetnek a valóságtól. Továbbá az ehető növények, illetve balkon növények kategórián belüli dísznövények képei fejlett egyedekről, anyatövekről készültek, a szállítási méret a fotókon látottaknál jóval kisebb. Minden növényfajnál látható a cserépméret megjelölés, illetve a körülbelüli szállítási méret.

A TrendKert www.trendkert.hu, www.webshop.trendkert.hu néven üzemeltetett online áruházban dísznövények, kiegészítők, és dekorációs termékek találhatók.
A növények, termékek tulajdonságai és jellemzői a termékleírásokban megtalálhatóak.

Vételár:
A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, vagyis a 27 %-os általános forgalmi adót (ÁFA-t) TARTALMAZZÁK.

Szállítási és fizetési feltételek, határidők:

A kiszállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a csomag feladását követően 99 %-ban másnapi 24 órás kiszállítás mellet, olykor előfordul, hogy egy-egy csomag elakad egyes depókban, ilyen esetben 48 órán belül történik a kiszállítás!  Azonnal elvihető, aktuális készletből való vásárlás esetén a megrendelés feldolgozása, a csomagolás és a kiszállítás együtt 2-4 munkanap, ritkább esetben 5 munka nap is lehet. (A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat). A futár hétköznap, munkaidőben fogja felkeresni, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg (akár munkahely), ahol ez időben el tudja érni, lehetőleg mobil telefonszámot írjon a regisztráció során, hogy biztosan fel tudjuk hívni probléma esetén! A szállítási költség a következőképpen alakul a megrendelt csomag összegétől függően:

Minimális vásárlás bruttó 1.000 Ft!

1.000-9.999 Ft összérték között a postaköltség Utánvétes rendelés esetén ELŐREUTALÁSSAL kért fizetés mellett bruttó 840 Ft alkalmanként, csomagonként!


1.000-9.999 Ft összérték között a postaköltség Utánvétes rendelés esetén ÁTVÉTELKOR TÖRTÉNŐ fizetés mellett 1.180 Ft alkalmanként, csomagonként!

10.000 Ft-ot meghaladó összérték felett a postaköltség Utánvétes rendelés esetén 0 Ft az-az INGYENES!




A csomag lezárt dobozban érkezik, az időjárásnak megfelelő csomagolásban. A csomag tartalmának vételárát és az esetleges szállítási költséget a futárnak készpénzben kell kifizetnie a vásárlónak. Abban az esetben, ha a csomagoláson külsérelmi nyomokat tapasztal, mindenképp a futár jelenlétében nyissa fel azt, és ellenőrizze a termék(ek) sértetlenségét!

Sikertelen kézbesítés:

A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti csomag újraküldés költségei a vásárlót terhelik. A termékeket a készlet erejéig tudjuk biztosítani.

A vásárlás menete:


A Web-áruház használata nagyon egyszerű!

    A lap bal oldalán válassza ki, hogy milyen dísznövényt keres, kategorizálva vannak a különféle csoportok.
    Ezek után  navigálhat a dísznövény, termék alkategóriák között a legördülő menü segítségével.
    Ha valami megtetszik, a képére kattintva juthat a termék adatlapjához. Ezen az adatlapon tud válogatni.
    Ha kiválasztotta az Önnek megfelelő dísznövényeket, dekorációs kiegészítőket, ajándéktárgyakat, lakberendezési kiegészítőket, a kosárba teszem gomb segítségével tudja virtuális a kosarába helyezni a terméke(ke)t.
    Ez után lehetősége van további tételeket kiválasztani, azok mennyiségét módosítani, vagy kivenni a kosárból árukat, termékeket
    Ha mindent kiválogatott, amit meg szeretne rendelni, a kosárból mehet tovább a pénztár felé.
    A pénztárban csak követnie kell a lépéseket, és máris feladhatja megrendelését!


A megrendeléseket a weboldal saját adminisztrációs rendszerében nyilvántartja az után-követés érdekében.

A megrendelést e-mailben visszaigazoljuk Önnek. Azonban ez nem jelenti, hogy a megrendelt termékeket biztosan szállítani tudjuk. Főként akciós, kifutó, szezonvégi, készletvégi termékeknél előfordulhat, hogy nem tudjuk a kiválasztott árút szállítani (például mert annak kis mérete egyéb hiányossága(i), vagy sérülés miatt nem értékesíthető a Web-áruházban). Ez esetben munkanapokon e-mailen, 24, maximum 48 órán belül értesítjük az esetleges hiányosság(ok)ról.

 

Szavatosság:


Minden dísznövényünk első osztályú, kiváló minőségű. Az ár-érték, ill. cserépméret aránynak megfelelőek. Ha a dísznövényeink nem érik el az adott cserépmérethez szükséges méretarányosságot az értékesítés nem történik meg mindaddig, míg a kívánt fejlődési szintet meg nem haladja egy adott dísznövény. Garanciát vállalunk minden saját termesztésű növényünkre, ha azt az igényeit maximálisan figyelembe véve gondozzák! A szezon jellegű virágzó dísznövények nem elvirágzott állapotban kerülnek értékesítésre, kiszállításra, hanem friss állapotban. Az egynyári, balkonnövények bimbós vagy láthatóan virágzó egyedeit küldjük vásárlóinknak, hiszen ezek a növények a fagyok beálltáig folyamatosan fejlődnek, virágoznak. A már kifejlődött bimbókat és/vagy virágokat nem vágjuk le szállítás előtt, hogy ha a növény már virágzik, kicsomagolás után is virágpompában kerüljön végleges helyére az Ön környezetében. Természetesen nem minden szezonnövény kerül bimbós, virágzó állapotba az Ön otthonába, ez fajtól és évszaktól függően változhat!  Számunkra nagyon fontos az elégedett vásárló, ezért igyekszünk maximális elégedettségre törekedni úgy, hogy mindig, minden évszakban kiváló minőséget küldjünk vásárlóink számára. Ha kérdés merülne fel dísznövénytartással kapcsolatban, ne habozzon feltenni, kollégáink tudásuknak megfelelően válaszolnak!


Termékek visszaszállítása, csere, a vásárlástól való elállás:


Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, ha az átvett termékkel bármi probléma van, de még egészséges (pl. locsolás hiány következtében nem száradt ki) a növény, a csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül joga van elállni a vásárlástól, és - saját költségére - visszaküldheti azt nekünk. Elállási szándékának közlését a következő e-mailcímen teheti meg: info@trendkert.hu elérhetőség (06 70 571 16 88) megadása mellett, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot!

A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva - a sértetlen terméket, növényt sértetlen dobozában, papírba és/vagy dobozba csomagolva - postai úton vagy futárral kell eljuttatni a terméket, a következő címre:

2711 Tápiószentmárton, Korona u. 5.

A csomagot ajánlottan adja fel, az utánvétes csomagokat nem vesszük át!
Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 30 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget, ha azt indokoltnak látja és bizonyítható a minőségi kifogás. Elállás esetén a forgalmazót kizárólag a termék visszatérítésének a költsége terheli. A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az árú nem szakszerű gondozásából eredő, vagy nem megfelelő használatából (termékek esetén) eredő kárai megtérítését.

Ha egy árúval garanciális probléma lenne, a fentiek szerint kell eljárni, csak a címzéskor "TrendKert  Hibás csomag" kell megadni!
Kérjük, a termékhez mellékelje az azonosítást segítő adatokat (csomagcímke szám, ami dobozon található az Ön szállítási adataival), elállás eseten írja le, hogy pénzvisszatérítést, vagy esetleg cserét kér-e, illetve garanciális panasz esetén a hiba leírását. Kézzel megírt levelet is elfogadunk!

A megvásárolt termék után 14 napon belül, cserelehetőséget biztosítunk
(ha készletünk ezt megengedi), ha erre Ön igényt tart!


GARANCIA

Garancia feltételeinek érvényesítéséhez szükség van a termék dobozában található garancia jegyre, illetve a kiszállításkor kapott számlára, mindkettőt bele kell tenni a csomagba. Ha az egyik hiányzik, nem tudunk érdemben foglalkozni sem a javítással, sem pedig a cserével kapcsolatban! Mielőtt visszaszállítanánk, előtte e-mailben kellene elküldeni az info@zunozoo.hu címre az érvényes garanciajegyet, illetve a termék megvásárlásakor kapott számlát. Ha érvényes mindkét okmány, a nálunk vásárolt és garanciával még rendelkező termékekért díjmentesen küldünk egy futárt, amit elszállít központi raktárunkba. Mi megállapítjuk a termék meghibásodásának okát. A hiba okától függően vagy javítjuk vagy egy teljesen új készüléket küldünk a régi helyett. A javítás, és az új készülék is teljesen ingyenes, illetve a futárral történő kiszállítás is teljesen díjmentes! Ha a terméken külsérelmi nyomok, illetve más, nem rendeltetés szerű használatból eredő sérülések vannak NEM CSERÉLJÜK KI AZ ELEKTROMOS BERENDEZÉSEK!  A termék vizsgálata, szükség esetén javítása vagy cseréje kb. 2-3 hetet vehet igénybe.




Adatvédelem:


Az ügyfél által a rendelési folyamat során megadott adatokat a TrendKert.hu kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása céljából tárolja, kivéve, ha a regisztráció során vagy bármikor azt követően hozzájárulását adta, hogy részére elektronikus vagy postai úton marketing információt küldjünk Önnek. Adatait harmadik fél részére csak a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozóként közreműködő partnerünknek (pl. futárszolgálat) továbbítjuk. Partnereink az így kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak felhasználni, tárolni, illetve továbbadni. A  TrendKert által kezelt személyes adataival kapcsolatban tájékoztatást ad, illetve azokat az ügyfél kérésére módosítja. A felhasználó saját személyes adatainak törlési igényét e-mailben az info@trendkert.hu címre kell eljuttatni. A Szolgáltató a törlési igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. valamint a 2001.evi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról rendelkező törvénynek megfelelően járunk el. Adatkezelési szám: 029510000